Všeobecné obchodní podmínky
Pro poskytování tělovýchovných a sportovních služeb v oblasti ledního hokeje, provozování tělovýchovných a sportovních zařízení a organizování sportovních činností.
I. Úvodní ustanovení
- Poskytovatelem je Libor Rambousek, datum nar. 21.12.1972, se sídlem Podolské nábřeží 394, 147 00, Praha 4, IČ: 47136570, zapsaný v živnostenském rejstříku Sp. značka SZ P4/094059/15 u MČ P4, odbor živnostenský (dále jen „Poskytovatel“)
- Objednatelem je fyzická nebo právnická osoba, která uskuteční objednávku tělovýchovných a sportovních služeb poskytovatele, a to buď elektronicky prostřednictvím internetových stránek nebo jiným způsobem (dále jen „Objednatel“).
- Tyto všeobecné obchodní podmínky upravují smluvní vztahy mezi Poskytovatelem a Objednatelem tělovýchovných a sportovních služeb nabízených Poskytovatelem na internetových stránkách (dále jen „internetové stránky Poskytovatele“) a jsou pro obě smluvní strany závazné.
II. Uzavření smlouvy
- Smluvní vztah mezi Poskytovatelem a Objednatelem vzniká na základě objednávky (registrace) Objednatele akceptované Poskytovatelem.
- Objednatel objednává vybranou službu prostřednictvím kontaktního nebo objednávkového formuláře dostupného na internetových stránkách Poskytovatele nebo registrací e-mailem zaslaným na e-mailovou adresu Poskytovatele Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..
- Odesláním objednávky (registrace) Objednatel stvrzuje, že se seznámil se zněním těchto všeobecných obchodních podmínek a souhlasí s jejich obsahem.
III. Předmět plnění
- Předmětem plnění je poskytování tělovýchovných a sportovních služeb v oblasti ledního hokeje dle nabídky zveřejněné na internetových stránkách Poskytovatele. Tělovýchovné a sportovní služby v oblasti ledního hokeje probíhají na předem určeném místě nebo na jiném místě dle individuální dohody Poskytovatele a Objednatele.
IV. Práva a povinnosti Poskytovatele
- Poskytovatel se zavazuje poskytnout Objednateli tělovýchovné a sportovní služby v oblasti ledního hokeje v rozsahu a dle podmínek zveřejněných na jeho internetových stránkách.
- Po přihlášení Objednatele na jednotlivé akce a zaplacení požadované částky je Poskytovatel povinen zarezervovat Objednateli místo na dané akci.
- Jednotlivé akce nejsou vázány na konkrétní trenérské obsazení. Poskytovatel má právo kdykoli změnit trenérské obsazení, což není důvodem pro reklamaci a Objednatele to neopravňuje k požadavku na vrácení zaplacené částky za akci.
- Poskytovatel má právo vyžádat si před započetím akce od Objednatele potvrzení o úhradě požadované částky.
V. Cena a platební podmínky
- Cenou za předmět plnění je cena příslušné akce uvedená v ceníku zveřejněném na internetových stránkách Poskytovatele.
- Platbu za jednotlivou akci lze provést bezhotovostním převodem na bankovní účet Poskytovatele, v některých případech výjimečně i hotově před započetím akce v určeném místě akce vždy po dohodě s Poskytovatelem.
- Platbu je Objednatel povinen provést na jednotlivou akci do data určeného Poskytovatelem.
VI. Odstoupení od smlouvy ze strany Poskytovatele
- Poskytovatel je oprávněn odstoupit od smlouvy v případě, že počet přihlášených účastníků akce je nižší než je minimální počet účastníků stanovený pro jednotlivou akci. Minimální počet účastníků je uveden na internetových stránkách Poskytovatele. V takovém případě nabídne Poskytovatel Objednateli náhradní termín akce nebo vrátí zaplacenou částku Objednateli.
- Poskytovatel má právo odstoupit od smlouvy v případě, že se Objednatel nedostaví k určené akci v předem určeném termínu a čase, dále i v případě kdy Objednatel závažným způsobem narušuje probíhající akci. V takovém případě nemá Objednatel právo na vrácení zaplacené částky na uvedenou akci.
VII. Odstoupení od smlouvy ze strany Objednatele
- Objednatel má právo odstoupit od smlouvy bez uvedení důvodu.
- V případě, že Objednatel odstoupí od smlouvy po zaplacení požadované částky za jednotlivou akci, účtuje si Poskytovatel následující stornopoplatky:
Jednorázové akce (akce kratší než 2 dny)
stornování objednávky akce v termínu více než dvacet jedna (21) dnů před termínem akce – bez poplatku
stornování objednávky akce v termínu méně než dvacet jedna (21) dnů před termínem akce – 25 % z ceny akce
stornování objednávky akce v termínu méně než čtrnáct (14) dnů před termínem akce – 50 % z ceny akce
stornování objednávky akce v termínu méně než sedm (7) dnů před termínem akce – 75 % z ceny akce
stornování objednávky akce v termínu méně než tři (3) dny před termínem akce – 100 % z ceny akce
Dlouhodobé akce (akce delší než 2 dny)
stornování objednávky akce v termínu více než třicet (30) dnů před termínem akce – bez poplatku
stornování objednávky akce v termínu méně než třicet (30) dnů před termínem akce – 50 % z ceny akce
stornování objednávky akce v termínu méně než sedm (7) dnů před termínem akce – 100 % z ceny akce
- Objednatel je oprávněn požádat Poskytovatele o náhradní termín akce. Stornopoplatky dle bodu 2 tohoto článku je však Objednatel povinen uhradit i v případě poskytnutí náhradního termínu akce. Stornopoplatek je Objednatel povinen zaplatit na bankovní účet Poskytovatele nejpozději do tří (3) kalendářních dnů před konáním náhradního termínu akce.
VIII. Zpracování osobních údajů
- Při uzavírání smlouvy je Objednatel povinen sdělit Poskytovateli své osobní a jiné údaje uvedené v kontaktním formuláři nebo evidenčním listě. Veškeré údaje, které Poskytovatel od Objednatele získá v souvislosti s uzavřením smlouvy, budou zpracovány v databázi Poskytovatele a bude s nimi nakládáno v souvislosti s právními předpisy upravujícími ochranu osobních údajů.
- Objednatel dává Poskytovateli v souladu se zákonem č. 101/2000. Sb, o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů, souhlas se zpracováním svých osobních údajů uvedených v objednávce nebo evidenčním listu pro účely plnění smluvních závazků mezi Poskytovatelem a Objednatelem a pro účely správy klientského portfolia a zasílání obchodních sdělení a informací. Souhlas se zpracováním osobních údajů může Objednatel odvolat písemným oznámením doručeným Poskytovateli.
IX. Závěrečná ustanovení
- Zasláním objednávky (registrace) na jednotlivou akci Objednatel potvrzuje, že se seznámil se všeobecnými obchodními podmínkami Poskytovatele, ceníkem a náplní akce a že s nimi souhlasí.
- V případě, že se kterékoliv ustanovení všeobecných obchodních podmínek stane neplatným či nevymahatelným, nebude to mít vliv na platnost ostatních ustanovení.
- Právní vztahy těmito všeobecnými podmínkami výslovně neupravené se řídí platnými právními předpisy.